Hogyan tudok regisztrálni/belépni az oldalra?
Kattintson a Regisztráció menüpontra a fejléc felső részén. A regisztrációnál csupán a felhasználó nevét , e-mail címét és kiválasztott jelszavát szükséges megadnia.
Hogyan léphet be oldalunkra a későbbiekben?
Ugyanott ahol a Regisztráció menü van, csak a Belépés menüpontnál.
Belépés a regisztrációnál megadott email cím és jelszóval lehet megtenni .
Hogyan történik a vásárlás folyamata?
Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket a fent található található termékcsoportból
Kattintson a termék képére .
Adja meg a termék méretét és színét illetve a darabszámot így az ár meg jelenik majd kattintson a kosár ikonra, így a termék a kosárba kerül.
Ezután a jobb oldalon fent “Kosár” menüvel ellenőrizheti kosara tartalmát. Tudja ellenőrizni/szerkeszteni a tartalmát. A “Pénztár” gomb megnyomásával már csak ki kell tölteni az adatokat ahova szeretné kapni a megrendelt terméket, illetve fizetés és átvétel módjának kiválasztása. Majd kattintson a ”Megrendelés elküldése” gombra!
Mit tegyen, ha törölni szeretné a rendelését ?
- Ha törölni szeretné a terméket a kosarából, csupán a ”x” gombra kell kattintania és a termék törlődik , vagy szerkesztheti a kosár menüpontba.
Hogyan kaphat igazolást megrendeléséről?
- A megrendeléséről a Guardtech Hungary Kft egy válasz e-mailt küld Önnek, melyben részletesen visszaigazoljuk a vásárlást, ezzel is megelőzhetjük az esetleges téves rendeléseket.
Mit tegyen ha nem kapott visszaigazolást?
Ellenőrizze, hogy megfelelő email címet és telefonszámot adott-e meg a megrendeléskor.
Ennek hiányában nem tudjuk önnel felvenni a kapcsolatot.
Ezt követően keresse fel munkatársainkat az elérhetőségeink egyikén.
Mennyi idő alatt szállítják ki a megrendelt terméke(ke)t?
A rendelés visszaigazolása után kollégáink elkezdik összeállítani a csomagot a raktáron lévő termékekből, illetve ha szükséges bekérik a külső raktárból. A külső raktáron lévő termékek beérkezési ideje megnövelheti a csomag lezárásáig és szállításra adásáig eltelt időt.
Ha raktáron van a megrendelt termék akkor 24-48 órán belül (munkanapokon) feladjuk a csomagját.
Ha egy termék időközben megszűnt vagy bármilyen okból nem elérhető, akkor kollégáink e-mailben felveszik a kapcsolatot Önnel, hogy egyeztessenek a továbbiakról.
Hogyan tudok fizetni?
Webáruházunkban jelenleg az alábbi fizetési módok állnak rendelkezésére:
– Utánvétel – Ebben az esetben fizetni a csomag átvételekor kell a futárnak.
– Előreutalás – A rendelés teljes értékét átutalhatja számlánkra. Ebben az esetben a szállítási költség csökken
– Készpénzes fizetés abban az esetben történhet, ha az árut személyesen telephelyünkön veszi át. (Budapest, 1103 Gyömrői út 130)
A vételárat törölt megrendelés esetén minden esetben teljes egészében visszafizetjük.
Amennyiben a csomag elküldése után kívánja rendelését lemondani, úgy a szállítási költséget már nem áll módunkban visszatéríteni.
Mennyi a szállítási díj?
A szállítási költséget alapesetben a csomag súlya alapján számoljuk.
1 csomag maximum 30kg lehet
Ehhez hozzáadódhat utánvét esetén a szállító utánvét kezelésének díja.
A szállítási díj : 1905 Ft (Bruttó)
A webshopban rendelt termékeket személyesen is át lehet venni?
Természetesen. Kollégánk minden esetben értesíti Önt (e-mailben vagy telefonon), hogy a csomagja elkészült és átvehető. Ebben az esetben átvenni csak az telephelyünkön lehet, annak nyitva tartási idejében.
Címünk: 1103, Budapest Gyömrői út 130.
Nyitvatartásunk:
Mikor utaljak, ha előre utalást választottam?
Az előreutalás esetén azután utaljon, hogy megküldtük e-mailben a díjbekérőt. Ezt abban az esetben küldjük ha az összes rendelt termék átadásra készen a csomagba került.
– Segíti a munkánkat, ha a banki közlemény rovatba a kapott díjbekérő sorszámát beírja.
– Segíti a munkánkat, ha elküldi e-mailben az utalásról szóló bizonylatot az info@guardtech.info címre.
– Figyelem! A rendszerünk által küldött visszaigazolások és állapotváltozások csak tájékoztató jellegűek, nem tartoznak az adóügyi bizonylatok közé, ezért nem fogják Önnek elszámolni sehol! A papíralapú, nyomtatott számla a csomagban lesz megtalálható!
Nem jó a megrendelt termékben a méret/szín. Hogyan tudom kicserélni?
- A cserére a csomag kézhezvételétől számított 14 naptári napig van lehetőség.
- A cserélni kívánt áru nem lehet megrongált vagy használt, kimosott.
- A visszaküldendő terméknek minden darabját/alkatrészét, ha volt, akkor gyári csomagolását, dobozát is kérjük visszaküldeni.
Ezen feltételek mindegyikének teljesülnie kell, különben fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a méret/színcserét visszautasítsuk vagy alacsonyabb áron számítsuk be.
Csere módja:
- A vásárló írásban (e-mailen) jelzi, hogy melyik terméket vásárolta, és mire szeretné cserélni.
- Leellenőrizzük, hogy van-e raktáron a kívánt termék, majd értesítjük a Vásárlót erről.
- A vásárló saját költségén visszajuttatja a terméket címünkre (személyes átadásra csak telephelyünkön van lehetőség),
- A futárszolgálattal kiküldjük az új terméket (Futárköltség felszámításával)