Felhasználási feltételek

Hogyan tudok regisztrálni/belépni az oldalra?

Kattintson a Regisztráció menüpontra a fejléc felső részén. A regisztrációnál csupán a felhasználó nevét , e-mail címét és kiválasztott jelszavát szükséges megadnia.

Hogyan léphet be oldalunkra a későbbiekben?

Ugyanott ahol a Regisztráció menü van, csak a Belépés menüpontnál.

Belépés a regisztrációnál megadott email cím és jelszóval lehet megtenni .

Hogyan történik a vásárlás folyamata?

Válassza ki a megvásárolni  kívánt terméket a fent található  található termékcsoportból

Kattintson a termék képére .

Adja meg a termék méretét és színét illetve a darabszámot így az ár meg jelenik  majd kattintson a kosár ikonra, így a termék a kosárba kerül.

Ezután a jobb oldalon fent “Kosár” menüvel ellenőrizheti kosara tartalmát. Tudja ellenőrizni/szerkeszteni a tartalmát. A “Pénztár” gomb megnyomásával már csak ki kell tölteni az adatokat ahova szeretné kapni a megrendelt terméket, illetve fizetés és átvétel módjának kiválasztása. Majd kattintson a ”Megrendelés elküldése” gombra!

Mit tegyen, ha törölni szeretné a rendelését ?

Ha törölni szeretné a terméket a kosarából, csupán a ”x” gombra kell kattintania és a termék törlődik , vagy szerkesztheti a kosár menüpontba.

Hogyan kaphat igazolást megrendeléséről?

A megrendeléséről a Guardtech Hungary Kft egy válasz e-mailt küld Önnek, melyben részletesen visszaigazoljuk a vásárlást, ezzel is megelőzhetjük az esetleges téves rendeléseket.

Mit tegyen ha nem kapott visszaigazolást?

Ellenőrizze, hogy megfelelő email címet és telefonszámot adott-e meg a megrendeléskor.

Ennek hiányában nem tudjuk önnel felvenni a kapcsolatot.

Ezt követően keresse fel munkatársainkat az elérhetőségeink egyikén.

Mennyi idő alatt szállítják ki a megrendelt terméke(ke)t?

A rendelés visszaigazolása után kollégáink elkezdik összeállítani a csomagot a raktáron lévő termékekből, illetve ha szükséges bekérik a külső raktárból. A külső raktáron lévő termékek beérkezési ideje megnövelheti a csomag lezárásáig és szállításra adásáig eltelt időt.

Ha raktáron van a megrendelt termék akkor  24-48 órán belül (munkanapokon) feladjuk a csomagját.

Ha egy termék időközben megszűnt vagy bármilyen okból nem elérhető, akkor kollégáink e-mailben felveszik a kapcsolatot Önnel, hogy egyeztessenek a továbbiakról.

Hogyan tudok fizetni?

Webáruházunkban jelenleg az alábbi fizetési módok állnak rendelkezésére:

– Utánvétel – Ebben az esetben fizetni a csomag átvételekor kell a futárnak.

– Bankkártyás fizetéssel. A Barion rendszerén belül biztonságos fizethet bankkártyájával.

– Előreutalás – A rendelés teljes értékét átutalhatja számlánkra. Ebben az esetben a szállítási költség csökken

– Készpénzes fizetés abban az esetben történhet, ha az árut személyesen irodánkban veszi át. (Budapest, 1171 Budapest, Zrínyi u.113.)

A vételárat törölt megrendelés esetén minden esetben teljes egészében visszafizetjük.

Amennyiben a csomag elküldése után kívánja rendelését lemondani, úgy a szállítási költséget már nem áll módunkban visszatéríteni.

Mennyi a szállítási díj?

A szállítási költséget alapesetben a csomag súlya alapján számoljuk.

1 csomag maximum 30kg lehet

Utánvétes rendelés esetén hozzáadódik a szállító utánvét kezelésének díja. +700.-

A szállítási díj : 3500 Ft (Bruttó)

A webshopban rendelt termékeket személyesen is át lehet venni?

Természetesen. Kollégánk minden esetben értesíti Önt (e-mailben vagy telefonon), hogy a csomagja elkészült és átvehető. Ebben az esetben átvenni csak az irodánkban lehet, annak nyitvatartási idejében.

CÍMÜNK: 1171 BUDAPEST, ZRÍNYI U.113.

NYITVATARTÁSUNK:

Hétfő-csütörtök: 9:00 – 16:00

Péntek: 9:00 – 12:00

Szombat-Vasárnap: Zárva

Mikor utaljak, ha előre utalást választottam?

Nem jó a megrendelt termékben a méret/szín. Hogyan tudom kicserélni?

Mikor utaljak, ha előre utalást választottam?

Az előreutalás esetén azután utaljon, hogy megküldtük e-mailben a díjbekérőt. Ezt abban az esetben küldjük ha az összes rendelt termék átadásra készen a csomagba került.

– Segíti a munkánkat, ha a banki közlemény rovatba a kapott díjbekérő sorszámát beírja.

– Segíti a munkánkat, ha elküldi e-mailben az utalásról szóló bizonylatot az info@guardtech.info címre.

– Figyelem! A rendszerünk által küldött visszaigazolások és állapotváltozások csak tájékoztató jellegűek, nem tartoznak az adóügyi bizonylatok közé, ezért nem fogják Önnek elszámolni sehol! A papíralapú, nyomtatott számla a csomagban lesz megtalálható!

Nem jó a megrendelt termékben a méret/szín. Hogyan tudom kicserélni?

Lehetőség van rá, hogy a nem megfelelő méretű/színű terméket kicseréljük, így nem marad olyan ami nem felel meg Önnek!

Méret és színcsere csak az alábbi feltételek mellett lehetséges:

  • A cserére a csomag kézhezvételétől számított 14 naptári napig van lehetőség.
  • A cserélni kívánt áru nem lehet megrongált vagy használt, kimosott.
  • A visszaküldendő terméknek minden darabját/alkatrészét, ha volt, akkor gyári csomagolását, dobozát is kérjük visszaküldeni.

Ezen feltételek mindegyikének teljesülnie kell, különben fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a méret/színcserét visszautasítsuk vagy alacsonyabb áron számítsuk be.

Csere módja:

  1. A vásárló írásban (e-mailen) jelzi, hogy melyik terméket vásárolta, és mire szeretné cserélni.
  2. Leellenőrizzük, hogy van-e raktáron a kívánt termék, majd értesítjük a Vásárlót erről.
  3. A vásárló saját költségén visszajuttatja a terméket címünkre (személyes átadásra csak telephelyünkön van lehetőség),
  4. A futárszolgálattal kiküldjük az új terméket (Futárköltség felszámításával)